Marketing & communicatie

als je vooruit wilt

Verwonderen, informeren en bewegen

Met marketing en communicatie voeg je waarde toe aan je product of dienst. Je informert en beweegt nieuwe en bestaande klanten met relevante content. En informeren gaat over meer dan domweg informatie beschikbaar stellen. Je moet vindbaar zijn daar waar je doelgroep al is. Opvallen, nieuwsgierig maken. Met creatieve campagnes, via influencers of juist via een eigen event. Via je communicatie maak je mensen enthousiast. Dat kan via je nieuwsbrief, via social media en natuurlijk via je website. 

Door mooie woorden komt een verhaal tot leven en krijgt een boodschap kleur. Feiten zijn belangrijk, maar verhalen zetten mensen in beweging. Zeker als de informatie voldoet aan de verwachting van de lezer. Altijd in begrijpelijke taal of met illustraties en video’s. Zodat iedereen de informatie tot zich kan nemen.

Marketing communicatie

Jouw uitdaging

We beginnen met jouw uitdaging. Wat wil je bereiken en welke weg daarheen lijkt de juiste? Heb je al een plan of strategie? Samen kijken we hoe ik als marketing en communicatie specialist concreet kan bijdragen aan je doel. Strategisch, tactisch en/of operationeel. Ik kan het werk zelf doen, intern coördineren of extern beleggen.

Voor wie?

Commerciële bedrijven, goede doelen, gemeenten, non-profits, ziekenhuizen, scholen. Elke organisatie heeft op een bepaald moment behoefte aan meer zichtbaarheid, betere communicatie.

Of het nu gaat om het informeren of bewegen van patiënten, (potentiële) klanten, ouders, leden, medewerkers of donateurs. Of welke andere doelgroep dan ook. Uiteindelijk gaat het erom dat je de juiste snaar weet te raken, dat je iemand overtuigt of een goed gevoel geeft. Soms kort en krachtig, een andere keer juist uitgebreid, vollediger.

Marketingmogelijkheden

Communicatiemogelijkheden